Welkom Amélie. Wat trok je aan in Stroomop toen je solliciteerde?
In de vacature zelf viel me meteen de groepsfoto op. Je zag een jong en enthousiast team! En bij de eerste lunchpauze werd dat gevoel bevestigd. Het duurzame product was ook een reden om voor dit bedrijf te kiezen. Het is prachtig hoe de natuur voor ons zorgt, maar dan is het ook onze plicht om zorgvuldig om te springen met haar materialen. Kan je wat meer over jezelf vertellen en hoe je in Stroomop terecht kwam?
Ik ben 27 jaar oud en altijd al woonachtig in Kuurne. Afgestudeerd als vertaalster verdiep ik me graag in de Franse cultuur, wat goed van pas zal komen bij deze job. Ik was op zoek naar een nieuwe uitdaging en zag de vacature in 't Ezelke. Toen ik vroeger voorbij fietste, was ik al gefascineerd door het gebouw van Stroomop. Dat ik nu effectief in dit ingenieuze gebouw mag werken, maakt de cirkel rond.Wat zullen je taken precies zijn binnen het team?
Ik sta in voor de digitale marketing. Via alle verschillende kanalen willen we nog meer uitspelen hoe uniek we zijn als bedrijf, aangezien we als tussenpersoon fungeren tussen handelaars en leveranciers. Vooral op de Waalse markt willen we ons nog meer in de kijker zetten. Mijn Franse kennis komt dus zeker van pas!
Hoe was je eerste dag in het bedrijf?
Het was natuurlijk erg spannend om in een nieuw team terecht te komen en een onbekend product te promoten. Maar je wordt meteen opgenomen in een warm nest! De eerste dagen staan vooral in teken van opleidingen en kennismakingen. Met een goede basis verloopt alles des te gemakkelijker. Benieuwd wat er nog allemaal komt!We wensen je heel veel succes toe, Amélie!